Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)
TeleCube to zbiór narzędzi w chmurze, których jednym z głównych zadań jest wspieranie i automatyzacja telefonicznej obsługi Klienta w firmie.
Najbardziej znanymi produktami TeleCube są: wirtualna centrala telefoniczna i telefonia VoIP acz coraz większą popularność zyskuje wdrożony w II kwartale 2022 r. autorski system CRM.
Telefonię VoIP TeleCube (telecube.pl) można użytkować samodzielnie w ramach pakietu Mini, dostępnego w cenie 9 zł netto + 23% VAT/m-c, a także jako telefonię zintegrowaną z centralą TeleCube. Pakiet Mini zawiera m.in. 2 numery telefoniczne, w tym faxowy oraz biling online i bramkę SMS.
Centralka TeleCube jest oferowana w formie 4 pakietów, z których najtańszy kosztuje 39 zł netto + 23% VAT/m-c. W skład oferowanych w jej ramach funkcjonalności wchodzą np. menu IVR, biling online, automatyzacja SMS, kolejkowanie, książka telefoniczna, poczta głosowa, nagrywanie rozmów czy widget callback.
TeleCube CRM jest systemem do zarządzania kontami z klientami, dedykowanym głównie dla pracowników, którzy obsługują i/lub kierują firmową infolinią.
Wśród funkcji oferowanych przez TeleCube CRM znajdują się m.in.
- historia kontaktu, uwzględniająca połączenia telefoniczne (pokazująca dane np. na temat tego: kto dzwonił i kto odebrał połączenie oraz ile ono trwało), SMS-y, faxy,
- karta Klienta do samodzielnego opracowania i edytowania, zawierająca informacje o konkretnych klientach (osobach prywatnych i/lub firmach i jej pracownikach),
- pliki, notatki i tagi, które można umieszczać m.in. w zdarzeniach,
- dialer, tj. wewnętrzna aplikacja za pomocą, której można dzwonić i wysyłać SMS-y.
TeleCube CRM jest zintegrowany z e-centralą TeleCube i można go przetestować (podobnie jak centralkę i telefonię TeleCube) przez 14 dni.