Claude ICT Poland Sp. z o.o. (wirtualna centrala i CRM TeleCube)
TeleCube to przede wszystkim 3 efektywne narzędzia dla firm – telefonia VoIP, wirtualna centrala (czyli centrala telefoniczna w chmurze), a także system CRM. Poniżej, krótko o nich opowiemy.
Tradycyjna telefonia niesie z sobą wiele ograniczeń. Dlatego warto sprawdzić jej nowocześniejszą i dającą więcej możliwości alternatywę w postaci telefonii VoIP TeleCube.
Atutami VoIP TeleCube są m.in.
- Łatwość wdrożenia stanowisk telefonicznych w firmie (zarówno dla opcji zdalnej jak i stacjonarnej). Do korzystania z TeleCube potrzebne są: urządzenia VoIP i stabilne łącze internetowe. Uniezależnienie od kabli telefonicznych sprawia, że uruchomienie VoIP w firmie jest o wiele prostsze i szybsze niż w przypadku telefonii analogowej. Stanowi to również spore udogodnienie gdy chcemy sprawnie przenieść firmę do nowej siedziby.
- Różne opcje urządzeń do realizacji rozmów. W TeleCube można wykonywać połączenia za pomocą urządzeń, które będą najlepiej dopasowane do konkretnych osób czy działów. Do wyboru są np. laptop (z darmowym komunikatorem TeleCube SIP), aparat telefoniczny IP, a także telefon mobilny (z aplikacją VoIP).
- Darmowe rozmowy i brak konieczności podpisywania Umowy. W sieci TeleCube rozmowy są bezpłatne. Połączenia na numery spoza sieci kosztują od 5 gr netto + 23% VAT/min. W TeleCube nie ma też konieczności podpisywania Umowy okresowej. Możliwym wariantem współpracy jest opcja prepaid.
- Numery stacjonarne niezależne od siedziby firmy. W TeleCube nie trzeba prezentować się numerem zgodnym z prefiksem danej strefy numeracyjnej, w której firma ma siedzibę. Działając w Katowicach, można korzystać z numerów z prefiksem np. krakowskim czy gdańskim.
Centrala telefoniczna TeleCube to narzędzie do zarządzania opcjami telekomunikacyjnymi w organizacji. Przy użyciu panelu Klienta TeleCube (dostępnego przez przeglądarkę internetową) można w prosty sposób trzymać pieczę nad urządzeniami, usługami, połączeniami oraz pracownikami, którzy realizują rozmowy.
Centralę TeleCube można zakupić od 39 zł netto + 23% VAT/mc.
Najniższy pakiet Start oferuje takie opcje jak np.
- kolejkowanie rozmów,
- SMS,
- tonowe drzewko połączeń tj. IVR,
- statystyki z kolejek,
- billing online z wieloma filtrami,
- 2 numery stacjonarne i 5 kont SIP.
Droższe pakiety zawierają więcej funkcji (np. nagrywanie rozmów, API czy ankiety SMS) oraz numerów.
TeleCube CRM (ccrm.pl) to system do zarządzania relacjami z Klientem. W chwili obecnej jego kluczowymi modułami są: rozbudowana Historia Kontaktu, Karta Klienta i dialer. W najbliższym okresie zaplanowane są wdrożenia kolejnych modułów (w tym poczty email).
Telefonię, e-centralę i TeleCube CRM można wypróbować przez 14 dni.